درباره ی من
سلام دوستان عزیزی که به وبلاک من سر می زنید و اشعار و قصه های زیبای شاعران و نویسندگان عزیز را می خوانید ، من به شعر و قصه علاقه دارم . من خانم موسوی گرمارودی نیستم. خانم مهری طهماسبی دهکردی نیستم. آقای مصطفی رحماندوست هم نیستم. اما در اینجا اسامی ایشان را می آورم چون پیام های زیادی برای ایشان و بعضی از شاعران در بخش نظرات نوشته می شود و فکر می کنند نویسنده ی این وبلاک ایشان هستند.
می خواستم به این عزیزان بگویم ، نه تنها من که خیلی ها دوستتان دارند.
*
پی نوشت : من شتر دیدم ؟ نه خیر ندیدم.
*
باز هم پی نوشت : همانطوری که سمت چپ وبلاکم هم نوشته ام ، اینجا شعرها و قصه ها و مطالب خوب و خواندنی را از کتاب های فارسی ام و رشدهایم ( رشد کودک ، رشد نوآموز ، رشد دانش آموز ) انتخاب می کنم و می نویسم.البته با درج نام صاحبان اثر.
اگر به موضوعات مطالب دقت کنید ، وبلاک من دائره المعارف کوچکی از آثار شاعران و نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان است.
*
+ نوشته شده در جمعه بیستم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 19:58 توسط به یاد بابا
|
اینجا شعرها و قصه ها و مطالب خوب و خواندنی را از کتاب های فارسی ام و رشدهایم ( رشد کودک ، رشد نوآموز ، رشد دانش آموز ) انتخاب می کنم و می نویسم.همیشه یاد بابام را گرامی می دارم