بهار - محمود کیانوش
بهار
اين صدا از كجاست؟... از باغ است
باغ گفتي؟... مگر بهار آمد؟
بله آمد... چه شاد، چه شاداب!
گل به ديدار جويبار آمد
*
گُل؟... بله گُل... شكفته و خندان
مثل يك نوعروس زيباروي
در هوا بوي پونه پيچيده ست
بله، او هم نشسته بر لب جوي
*
راست گفتي، صداي بلبل بود
پس زمستان چه شد؟ از اين جا رفت؟
بله، او را شكوفه بيرون كرد
با زمستان سكوت و سرما رفت
+ نوشته شده در یکشنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۰ ساعت 19:30 توسط به یاد بابا
|
اینجا شعرها و قصه ها و مطالب خوب و خواندنی را از کتاب های فارسی ام و رشدهایم ( رشد کودک ، رشد نوآموز ، رشد دانش آموز ) انتخاب می کنم و می نویسم.همیشه یاد بابام را گرامی می دارم