کلاس چهارم تمام شد.

امتحانات تمام شد.

سال دیگر شقایق کلاس پنجمی است.

از خانم معلم خوبم تشکر می کنم.

امسال از تعطیلات تابستان لذت خواهم برد و باز شعرها و قصه های قشنگ شاعران

و نویسندگان خوب و عزیزم از ماهنامه های رشد ، در اینجا خواهم نوشت.

از پدیدآورندگان ماهنامه های رشد که با زحمت و تلاش برای ما بچه ها مجله های

خیلی خوب و خواندنی تهیه می کنند ، تشکر می کنم.

پدیدآورندگان ماهنامه های رشد تا مهرماه سال ۱۳۹۰ که شقایق کلاس پنجمی

خواهد شد، شما را به خدا می سپارم. خدانگهدارتان. همه تان را خیلی دوست

دارم.