تا سال دیگر
کلاس چهارم تمام شد.
امتحانات تمام شد.
سال دیگر شقایق کلاس پنجمی است.
از خانم معلم خوبم تشکر می کنم.
امسال از تعطیلات تابستان لذت خواهم برد و باز شعرها و قصه های قشنگ شاعران
و نویسندگان خوب و عزیزم از ماهنامه های رشد ، در اینجا خواهم نوشت.
از پدیدآورندگان ماهنامه های رشد که با زحمت و تلاش برای ما بچه ها مجله های
خیلی خوب و خواندنی تهیه می کنند ، تشکر می کنم.
پدیدآورندگان ماهنامه های رشد تا مهرماه سال ۱۳۹۰ که شقایق کلاس پنجمی
خواهد شد، شما را به خدا می سپارم. خدانگهدارتان. همه تان را خیلی دوست
دارم.
+ نوشته شده در یکشنبه پانزدهم خرداد ۱۳۹۰ ساعت 19:7 توسط به یاد بابا
|
اینجا شعرها و قصه ها و مطالب خوب و خواندنی را از کتاب های فارسی ام و رشدهایم ( رشد کودک ، رشد نوآموز ، رشد دانش آموز ) انتخاب می کنم و می نویسم.همیشه یاد بابام را گرامی می دارم