بچه خوب و مهربون - عمو پورنگ
بچه خوب و مهربون
بچه خوب و مهربون
کیه ؟ کیه ؟
با ادب و شیرین زبون
کیه ؟ کیه؟
اون که دوسش دارن زیاد
فرشته های آسمون
کیه ؟ کیه؟
وقتی می خواد حرف بزنه
گل می ریزه از دهنش
مرتب و منظمه
تمیزه کفش و پیرهنش
مامان و باباشو دوست داره
قدرشونو خوب می دونه
حرفهاشونو گوش می کنه
درسهاشو تند تند می خونه
در قندون لب خندون
در قندون لب خندون
اون که می گن توئی توئی
توئی که بهتر از گلی
شیرین تر از قند و عسل
قشنگ و ناز و تپلی
دوست دارم خیلی زیاد
از اینجا تا به آسمون
فرشته روی زمین
همیشه گوش به من بمون
اون که می گن توئی توئی
توئی که بهتر از گلی
شیرین تر از قند و عسل
قشنگ و ناز و تپلی

+ نوشته شده در شنبه پنجم بهمن ۱۳۸۷ ساعت 2:33 توسط به یاد بابا
|
اینجا شعرها و قصه ها و مطالب خوب و خواندنی را از کتاب های فارسی ام و رشدهایم ( رشد کودک ، رشد نوآموز ، رشد دانش آموز ) انتخاب می کنم و می نویسم.همیشه یاد بابام را گرامی می دارم