فردا اول مهرماه
من کلاس سوم هستم. مانتو شلوارم سبز رنگ است.
مقنعه ام هم سفید است . من رنگ سفید را خیلی دوست دارم.
خوشحالم که مدرسه ها باز می شود.
تابستان به من خیلی خوش گذشت.

+ نوشته شده در سه شنبه سی و یکم شهریور ۱۳۸۸ ساعت 21:31 توسط به یاد بابا
|
اینجا شعرها و قصه ها و مطالب خوب و خواندنی را از کتاب های فارسی ام و رشدهایم ( رشد کودک ، رشد نوآموز ، رشد دانش آموز ) انتخاب می کنم و می نویسم.همیشه یاد بابام را گرامی می دارم