آهو - مهرناز اسفندیاری
آهو
آهوی شیرین زبان
توی علفزار بمان
چشم و چراغ جنگلی
تو از همه قشنگتری
همیشه توی سبزه ها
به فکر بازی کردنی
با چشمهای نازت
نگاه کنی به هر سو
می خندی بر روی ما
با لبهای کوچولو
..
آهوها خیلی خوشگلند حیفه که شکارشون کنند.

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم دی ۱۳۸۷ ساعت 18:43 توسط به یاد بابا
|
اینجا شعرها و قصه ها و مطالب خوب و خواندنی را از کتاب های فارسی ام و رشدهایم ( رشد کودک ، رشد نوآموز ، رشد دانش آموز ) انتخاب می کنم و می نویسم.همیشه یاد بابام را گرامی می دارم